Ankiety - Inwestycja szyta na miarę
Duże firmy ze stabilną pozycją na rynku oraz małe przedsiębiorstwa często inwestują w sferę badań marketingowych lub rynkowych. Przez wykorzystanie odpowiednich, sprawdzonych narzędzi można zdobyć cenne dane, dzięki którym pozycja firmy bądź przedsiębiorstwa zostanie znacznie wzmocniona w branży. Bardzo niskie koszty prowadzenia tego typu badań pozwalają na ich cykliczność oraz możliwość inwestycji w te naukowe sposoby działań przeniesione do świata biznesu. Ankiety – bo o nich mowa trafiają do konsumentów/klientów szybko i różnymi kanałami, a informacje zwrotne pozwalają weryfikować lub ustalać nowe cele i działania przedsiębiorstwa.
Profesjonalność narzędzi badawczych
Zgromadzenie ważnych informacji o opiniach na temat produktów i usług oferowanych klientom jest możliwe w szybkim czasie, przez wykorzystanie doskonałych narzędzi stworzonym przez specjalistów działu IT oraz profesjonalnych technik badawczych.
Specjalistyczne platformy, za pomocą których, w sposób prosty i nie wymagający wiele czasu można wykreować ankiety badawcze – przeznaczone konkretnie dla projektu badań danej firmy lub przedsiębiorstwa.
Zgromadzone w trakcie tego typu badań dane z ankiet są analizowane przez wzgląd na trendy panujące aktualnie w branży lub kod kątem potrzeb konsumentów. Wyniki zgromadzone za pomocą tego rodzaju badań mogą pomóc w trakcie budowania HR, dobrego PR jak również dobrej elastyczności cen oraz wysokiej konkurencyjności w branży.
Obsługa badania
Łatwa konfiguracja badań oraz szybki dobór próby badawczej jest dużym udogodnieniem, ponieważ ten jest trudno zgromadzić. Współpracując z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® uzyskujesz dostęp do ponad 150 000 panelistów - respondentów korzystających z panelu ankieterskiego Badanie-Opinii.pl. To przedsiębiorca decyduje do kogo trafi jego ankieta, ponieważ może ustalić charakter doboru próby ze względu na wskaźniki zależne :
- zainteresowania, preferencje zakupowe, hobby,
oraz niezależne
- płeć, wiek, pochodzenie.
Zaproszenie do badań jest wysyłane za pomocą SMS, maila z treścią zależną od przedsiębiorcy oraz może być także zamieszczone na portalach społecznościowych w formie podlinkowań bezpośrednio do badania.
Nowe technologie i zaangażowanie
Przez wdrażanie najlepszych technologii do badań naukowych, można przenieść ich wyniki do przestrzeni biznesowej i uzyskać cenne efekty potrzebne do rozwoju biznesowego, a nie tylko do teoretycznych rozważań.
Zaufaj najlepszym specjalistom BioStat® i rozwijaj kolejne sektory swojej działalności w branżach:
- FMCG,
- farmaceutycznej,
- medycynie,
- transporcie,
- turystyce,
- sprawach publicznych,
- finansowej i bankowej.
Kontakt: 48 32 42 21 707, 48 668 300 664